Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice – Bc. Miroslav Sláma
Bc. Miroslav Sláma
Diplomová práce
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
Impact of discount portals in tourism in the Czech republic
Anotace:
Sláma, M. Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice. Diplomová práce. Brno: MZLU v Brně, 2018.Diplomová práce se zabývá slevovými portály a jejich vlivem na chování spotřebi-telů při nákupu dovolené. Ke zjištění charakteristického chování spotřebitelů a vlivu slevových portálů při nákupu dovolené bylo využito metod dotazníkového šetření (n = 687) a hloubkových rozhovorů (n = 11). Na …víceAbstract:
Sláma, M. Impact of discount portals in tourism in the Czech republic. Diploma the-sis. Brno: MUAF, 2018.This diploma thesis deals with discount portals and their influence on consumers’ behaviour when purchasing a holiday. The methods of questionnaire survey (n = 687) and depth interviews (n = 11) were used to determine the typical consum-ers’ behaviour and the influence of discount portals. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Výzkum motivace občanů ČLR k environmentálně citlivému chování
Jonáš Bambas -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Středisko výchovné péče v Praze 12 jako nástroj prevence rizikového chování
Magdalena Mižišinová