Bc. Jaroslav Kasal

Bakalářská práce

Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra

Implementation of a tank simulator due hybrid simulation engine
Anotace:
Obsah práce je zaměřen převážně na pohyb bojového vozidla v simulátoru. Simulátor je realizován v herním enginu Unity 3D. První část práce se zabývá základními pojmy, základními informacemi o Unity 3D a stručnými informacemi o simulátoru bojového vozidla. Zbývající část práce je věnována konkrétní implementaci.
Abstract:
The bachelor work is focused mainly on movement of a soldier vehicle in simulator. The simulator is implemented in game engine Unity 3D. The first part of the work contains basic concepts, basic information about Unity 3D and brief description of the simulator of soldier vehicle. The rest of the work is devoted to specific implementation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 1. 2017
  • Vedoucí: Ing. Josef Brožek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kasal, Jaroslav. Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma