Alena Venská
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu obce
Analysis of Marketing Mix for Municipality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozšířeným marketingovým mixem obce. Teoretickou část tvoří definování obce, její území, orgány a podrobný popis jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze marketingového mixu obce a následným doporučením. Pro získání primárních dat je využito osobního dotazování. Cílem této práce je zefektivnění nástrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on Analysis of Marketing Mix for Municipality. The theoretical part consists of defining the municipality, its territory, authorities and a detailed description of each tool extended marketing mix. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis, marketing mix municipality and subsequent recommendations. The primary information was obtained by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Geomorfologická charakteristika území obce Metylovice
Eliška UHROVÁ -
Program rozvoje obce - případová studie vybrané obce
Lucie Beznosková -
Politické aspekty řízení a rozvoje vybrané obce (případová studie obce Drhovle)
Tereza Bláhová -
Využití dotačních programů pro rozvoj obce Všejany v období od roku 2017 do současnosti
Andrea Štechová -
Politické aspekty řízení a rozvoje vybrané obce (případová studie obce Vinařice u Loun)
Michaela Vlčková -
Orgány vybrané obce a jejich pravomoci
Dalibor Rybka