Alena Venská

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu obce

Analysis of Marketing Mix for Municipality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozšířeným marketingovým mixem obce. Teoretickou část tvoří definování obce, její území, orgány a podrobný popis jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze marketingového mixu obce a následným doporučením. Pro získání primárních dat je využito osobního dotazování. Cílem této práce je zefektivnění nástrojů …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on Analysis of Marketing Mix for Municipality. The theoretical part consists of defining the municipality, its territory, authorities and a detailed description of each tool extended marketing mix. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis, marketing mix municipality and subsequent recommendations. The primary information was obtained by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Jana Ostrožná
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava