Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou autismus – Eliška TESAŘOVÁ
Eliška TESAŘOVÁ
Bakalářská práce
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou autismus
Educational-strategies for students diagnosed with autism (autism with mental retardation)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výchovou a vzděláváním dětí s autismem. Teoretická část dává ucelený přehled základních poznatků o autismu a výchovně-vzdělávacích metodách. Praktická část hovoří o mé vlastní zkušenosti s výchovou a vzděláváním chlapce s diagnózou atypický autismus s mentální retardací.Abstract:
This thesis deals with the upbrining and education of children with autism. The theoretical part gives a comprehensive overview of basic knowledge about autism and educational methods. The practical part talking about my own experience with education and training of a boy diagnosed with atypical autism with mental retardation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESAŘOVÁ, Eliška. Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou autismus. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Náhled do světa autismu skrze výtvarnou arteterapii
Zuzana Lammelová