Aromatické látky v muškátových odrůdách révy vinné – Bc. Lucie Mamráková
Bc. Lucie Mamráková
Master's thesis
Aromatické látky v muškátových odrůdách révy vinné
Aromatic substances in muscat vine varieties
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prostudovat a sjednotit všechny dostupné literární zdroje pojednávající o terpenických látkách. Ke studiu jsem použila odrůdy: Muškát moravský, Muškát žlutý, Muškát Ottonel, Irsai Oliver, Tramín červený, Mery a Lena. U těchto odrůd jsou posouzeny koncentrace terpenických látek. Sledovanými terpenickými látkami jsou linalool, hotrienol, geraniol, α-terpiniol a nerol. Dále …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to study and unify all available literary sources dealing with terpenic substances. For the study I used the varieties: Muškát moravský, Muškát žlutý, Muškát Ottonel, Irsai Oliver, Tramín červený, Mery and Lena. For these varieties the concentrations of terpenic substances are assessed. The following terpenic substances are linalool, hotrienol, geraniol, α-terpiniol …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Kumšta
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendel University in Brno
Faculty of HorticultureMaster programme / field:
Horticultural Engineering / Management of Horticulture Technology
Theses on a related topic
-
Moderní postupy stanovení terpenů s využitím techniky plynové chromatografie ve spojení s hmotnostní spektrometrií
Aneta Eisová -
Využití plynové chromatografie ve spojení s hmotnostní spektrometrií pro stanovení terpenů ve výrobcích na bázi konopí
Kamila Sirotková -
Comparison of terpene compounds in berries and wine selected varieties of muscat
Hana Průdková -
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Aroma marketing v marketingové komunikaci
Clare Nižníková -
Porovnání aroma profilu konvenčně vyrobených a naturálních\nl{} bílých vín
Pavel Šmejda -
Analýza vlivu aroma masáží na psychickou regeneraci u vybraného vzorku klientů
David NEHODA