Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu – Jolana Kolovrátníková
Jolana Kolovrátníková
Bachelor's thesis
Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu
Market research of cafes in a selected region
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést průzkumu trhu kaváren v Plzni a následně najít možnou mezeru na trhu jako příležitost pro novou kavárnu. První kapitola teoretické práce se věnuje kávě jako hlavnímu produktu kaváren, charakterizuje kavárny, popisuje vývoj kavárenství ve světě i v České republice a na závěr definuje konzumenty kávy a jejich preference. Následují kapitoly o trhu, konkurenci, tržní příležitosti …moreAbstract:
The aim of this thesis is to carry out market research of cafes in the city of Pilsen and to find a possible market gap as an opportunity for a new cafe in Pilsen. Theoretical part discusses coffee, as a main product of cafes, characterizes cafes in general, describes the evolution of coffee culture in the world and the Czech Republic and defines coffee consumers and their preferences. That is followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84950
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2022
- Supervisor: Jan Žufan
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Anna Kuzmich -
Podnikatelský plán - založení kavárny Business Coffee.
Natálie Svobodová -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
Tereza Krčková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy
Miriam Vilášková -
Marketing kavárny vstupující na trh v Brně
Sabina Krejčí -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková