Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu – Jolana Kolovrátníková
Jolana Kolovrátníková
Bakalářská práce
Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu
Market research of cafes in a selected region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést průzkumu trhu kaváren v Plzni a následně najít možnou mezeru na trhu jako příležitost pro novou kavárnu. První kapitola teoretické práce se věnuje kávě jako hlavnímu produktu kaváren, charakterizuje kavárny, popisuje vývoj kavárenství ve světě i v České republice a na závěr definuje konzumenty kávy a jejich preference. Následují kapitoly o trhu, konkurenci, tržní příležitosti …víceAbstract:
The aim of this thesis is to carry out market research of cafes in the city of Pilsen and to find a possible market gap as an opportunity for a new cafe in Pilsen. Theoretical part discusses coffee, as a main product of cafes, characterizes cafes in general, describes the evolution of coffee culture in the world and the Czech Republic and defines coffee consumers and their preferences. That is followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2022
- Vedoucí: Jan Žufan
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Anna Kuzmich -
Podnikatelský plán - založení kavárny Business Coffee.
Natálie Svobodová -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
Tereza Krčková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy
Miriam Vilášková -
Marketing kavárny vstupující na trh v Brně
Sabina Krejčí -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková