Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska – Bc. Veronika Kadečková
Bc. Veronika Kadečková
Bakalářská práce
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
The Progress and Effectiveness of Advertising Campaign from Psychological Position
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce na téma „Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska“ je zhodnocení analýzy reklamního úsilí ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů reklama, reklamní kampaň a jejich postavení v rámci marketingového mixu. V praktické části je představena společnost Park Golf a.s. a jsou specifikovány …víceAbstract:
The main aim of my bachelor thesis on “The progress and the effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view” is to evaluate the analysis of advertising efforts in the chosen company. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part explains the terms advertising and advertising campaign and their importance for the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva