Mgr. Jakub SVOBODA

Master's thesis

Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Strategy of marketing communications of football clubs playing 1. Gambrinus league
Abstract:
Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC …more
Abstract:
The theoretical part of my dissertation will bring the reader in the issue of marketing and marketing communications and introduce him the situation in the branch of sports market-ing. In the practical part I am concerned with the position of Czech and world football on the field of sports marketing. I analyse the influence of the financial crisis on football and Czech football clubs AC Sparta Prague …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10579

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SVOBODA, Jakub. Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications