Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu – Mgr. Jakub SVOBODA
Mgr. Jakub SVOBODA
Master's thesis
Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu
Strategy of marketing communications of football clubs playing 1. Gambrinus league
Abstract:
Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC …moreAbstract:
The theoretical part of my dissertation will bring the reader in the issue of marketing and marketing communications and introduce him the situation in the branch of sports market-ing. In the practical part I am concerned with the position of Czech and world football on the field of sports marketing. I analyse the influence of the financial crisis on football and Czech football clubs AC Sparta Prague …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10579
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Jakub. \textit{Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/2ia1xv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODA, Jakub. Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze