Reklama ve firmě Baťa v meziválečném období (1918 až 1938) – Aneta PŮLOVÁ
Aneta PŮLOVÁ
Bakalářská práce
Reklama ve firmě Baťa v meziválečném období (1918 až 1938)
Advertising in the Baťa company in the interwar period (1918 to 1938)
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje vývoj reklamní činnosti firmy Baťa v letech 1918-1938 v kontextu jejího dynamického růstu, hospodářské krize a obav z válečného konfliktu. Zaměřuje se na proměny používaných propagačních prostředků, dopad reklamních kampaní na prodejnost a vliv na rozvoj československé reklamy. Práce sleduje inovativní přístupy firmy v oblasti marketingu, například zavedení baťovských …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyzes the development of Baťa company's advertising activities between 1918 and 1938 in the context of its dynamic growth, the economic crisis, and fears of a new military conflict. It focuses on the changes in the promotional tools used, the impact of advertising campaigns on product sales, and the influence on the development of Czechoslovak advertising. The thesis examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Boček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŮLOVÁ, Aneta. Reklama ve firmě Baťa v meziválečném období (1918 až 1938). Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historie / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
Vizuální styl útulku pro zvířata, Zlín
Lenka Vomáčková -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Šimon Kořán -
1. Teoretická část: Skrytá symbolika v historii, současnosti, semiotika, specifické znakové systémy 2. Praktická část: Alternativní vizuální styl humanitární organizace a vizuální styl uzpůsobený pro situace a oblasti jejího působení
Filip DANEŠ -
Jednotný Vizuální Styl Tetovacího Studia
Jana Kunčarová -
Vizuální styl počítačové hry
Lucie Gajdošová -
Vizuální styl Single Trail Centra
Petra Podsedníková -
Vizuální styl firmy HolidayDogs
Robina Tomčalová