Aneta PŮLOVÁ

Bakalářská práce

Reklama ve firmě Baťa v meziválečném období (1918 až 1938)

Advertising in the Baťa company in the interwar period (1918 to 1938)
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje vývoj reklamní činnosti firmy Baťa v letech 1918-1938 v kontextu jejího dynamického růstu, hospodářské krize a obav z válečného konfliktu. Zaměřuje se na proměny používaných propagačních prostředků, dopad reklamních kampaní na prodejnost a vliv na rozvoj československé reklamy. Práce sleduje inovativní přístupy firmy v oblasti marketingu, například zavedení baťovských …více
Abstract:
This bachelor's thesis analyzes the development of Baťa company's advertising activities between 1918 and 1938 in the context of its dynamic growth, the economic crisis, and fears of a new military conflict. It focuses on the changes in the promotional tools used, the impact of advertising campaigns on product sales, and the influence on the development of Czechoslovak advertising. The thesis examines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Boček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŮLOVÁ, Aneta. Reklama ve firmě Baťa v meziválečném období (1918 až 1938). Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/