Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o. – Kateřina Marková
Kateřina Marková
Master's thesis
Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
Analysis of customer preferences in relation to products and services REX Controls, Ltd
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls s.r.o., jejíž hlavním zaměřením je průmyslová automatizace a regulace. Cílem práce je nalezení preferovaných atributů při pořizování řídicího systému a zjištění zákaznické spokojenosti a loajality. Atributy produktu jsou stanoveny metodou polostrukturovaných rozhovorů. Analýza zákaznických …moreAbstract:
A topic of this thesis is an analysis of customer preferences in relation to products and services of the company REX Controls s.r.o. that focuses mainly on industrial automation and control systems. The goal of this thesis is to find preferred attributes when acquiring a control system and determine a level of customer satisfaction and loyalty. Product attributes are determined by conducting semi …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52519
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2016
- Supervisor: Taťána Hajdíková
- Reader: Martin Oberhel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k~produktům a~službám společnosti REX Controls, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2iao8h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Zákaznické preference a země původu
Josef Koucký -
Zákaznické preference ve vybrané oblasti služeb
Petra Vachatová -
Preference a specifika zákaznických segmentů
Jan Husička -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová