Juana Asamoah Buabeng

Bakalářská práce

Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana

Vliv sociálních skupin na nákupní chování spotřebitelů v Ghaně
Anotace:
BUABENG, J. A. Vliv sociálních skupin na nákupní chování spotřebitelů v Ghaně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem výzkumu bylo prozkoumat vliv sociálních skupin, jako jsou rodina, referenční skupiny a názoroví vůdci či influenceři, na nákupní rozhodnutí u mladých ghanských spotřebitelů při nákupu rychloobrátkového zboží. Primární data pro výzkum vycházela z rozhovorů (n …více
Abstract:
BUABENG, J. A. Influence of Social Groups on Consumer Buying Behavior in Ghana. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The objective of the research was to examine the impact of social groups such as the family, reference groups, and opinion leaders or influencers on influencing the purchasing decisions of fast-moving consumer products among young Ghana-ian consumers. Primary data for …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Andrea Králiková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta