Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o. – Kateřina Marková
Kateřina Marková
Diplomová práce
Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
Analysis of customer preferences in relation to products and services REX Controls, Ltd
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls s.r.o., jejíž hlavním zaměřením je průmyslová automatizace a regulace. Cílem práce je nalezení preferovaných atributů při pořizování řídicího systému a zjištění zákaznické spokojenosti a loajality. Atributy produktu jsou stanoveny metodou polostrukturovaných rozhovorů. Analýza zákaznických …víceAbstract:
A topic of this thesis is an analysis of customer preferences in relation to products and services of the company REX Controls s.r.o. that focuses mainly on industrial automation and control systems. The goal of this thesis is to find preferred attributes when acquiring a control system and determine a level of customer satisfaction and loyalty. Product attributes are determined by conducting semi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Martin Oberhel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Zákaznické preference a země původu
Josef Koucký -
Zákaznické preference ve vybrané oblasti služeb
Petra Vachatová -
Preference a specifika zákaznických segmentů
Jan Husička -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová