Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví – Václav Nechyba
Václav Nechyba
Master's thesis
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Marketing strategy of an online project in the automotive industry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro značku, která se pohybuje v auto moto odvětví. Naplnění cíle bylo dosaženo prostřednictvím zrealizovaného dotazníkového šetření s platnými 187 odpověďmi, určením konkrétních person a vypracováním modelu See-Think-Do-Care. Tento model umožnil vytvořit přesnou komunikaci a 19 kreativ pro jednotlivé zákazníky podle toho, v jaké nákupní …moreAbstract:
The aim of this thesis is to develop a marketing strategy for a brand that operates in the automotive industry. The fulfilment of the objective was achieved through the implementation of a questionnaire with 187 valid responses, the identification of specific personas and the development of the See-Think-Do-Care model. This model allowed to create precise communication and 19 creatives for each customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91762
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2024
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Ondřej Klega
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická