Bc. Jiří Soušek
Bakalářská práce
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá etickým regulačním a samoregulačním prostředím marketingové komunikace v České republice. Zvolenou oblast definuje prostřednictvím knižní rešerše zavedených autorů a souvisejících zákonných norem. Práce mapuje konkrétní případ neetického jednání v praxi. Provedeným dotazníkovým šetřením nad ním bylo zjištěno, že veřejnost, obzvláště ta neodborná, se může ve svých osobních …víceAbstract:
The bachelor thesis looks into ethical regulatory and self-regulatory environment of marketing communication in Czech Republic. Subject gives a definition supported by research on literature written by established authors and related legislation. Thesis maps concrete case of unethical behaviour in practice. Completed survey suggests that mainly unprofessional public may be in conflict with the authority …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dl219/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Renaissance theatre in England and its comparison with the theatre in the Czech Lands in the Renaissance period
Lucie Pupalová -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
Ethics and Commodification: Attitudes towards a market in human organs in the Czech Republic
Jakub Křivanec