Bc. Jiří Soušek

Bakalářská práce

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá etickým regulačním a samoregulačním prostředím marketingové komunikace v České republice. Zvolenou oblast definuje prostřednictvím knižní rešerše zavedených autorů a souvisejících zákonných norem. Práce mapuje konkrétní případ neetického jednání v praxi. Provedeným dotazníkovým šetřením nad ním bylo zjištěno, že veřejnost, obzvláště ta neodborná, se může ve svých osobních …více
Abstract:
The bachelor thesis looks into ethical regulatory and self-regulatory environment of marketing communication in Czech Republic. Subject gives a definition supported by research on literature written by established authors and related legislation. Thesis maps concrete case of unethical behaviour in practice. Completed survey suggests that mainly unprofessional public may be in conflict with the authority …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní