Bc. Tereza Líznerová

Diplomová práce

Využití emocí v reklamě

Use of emotion in advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím emocí v reklamě. Teoretická část je věnována základním pojmům, které souvisejí s reklamou a emocemi. V práci je objasněn pojem reklama, její význam a postavení v marketingovém komunikačním mixu. Dále se práce zabývá osobností spotřebitele, jmenuje typy emocí, které jej ovlivňují během řešení životních situací i nákupního chování. V práci je řešena otázka, jakým způsobem …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of emotions in advertising. Its theoretical chapter presents the basic concepts related to advertising and emotions. The study clarifies first the concept of advertising as well as its importance and position in the marketing communication mix. It focuses further on personality of consumers and defines the emotions which affect consumers in various life circumstances …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace