Bc. Tereza Líznerová
Diplomová práce
Využití emocí v reklamě
Use of emotion in advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím emocí v reklamě. Teoretická část je věnována základním pojmům, které souvisejí s reklamou a emocemi. V práci je objasněn pojem reklama, její význam a postavení v marketingovém komunikačním mixu. Dále se práce zabývá osobností spotřebitele, jmenuje typy emocí, které jej ovlivňují během řešení životních situací i nákupního chování. V práci je řešena otázka, jakým způsobem …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of emotions in advertising. Its theoretical chapter presents the basic concepts related to advertising and emotions. The study clarifies first the concept of advertising as well as its importance and position in the marketing communication mix. It focuses further on personality of consumers and defines the emotions which affect consumers in various life circumstances …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Kristina Šlachtová -
Využití emocí v reklamě
Kristina Kovařčíková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová