Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Kristýna Sosíková
Kristýna Sosíková
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy. Analyzuje nákupní chování na tomto trhu, ovlivňující faktory a popisuje nákupní proces spotřebitele. V závěru práce je provedeno vyhodnocení dotazníkové šetření a následně jsou navrhnuta doporučení a opatření pro subjekty působící na trhu s volně prodejnými léčivy.Abstract:
This Bachelor thesis applies to the behaviour of customers on the OTC market. I analyzed purchasing behaviours on this market segment, what are the influencing factors and describing consumer´s purchasing processes. At the end of the work, a survey is carried out with questions raised and following that, recommendations are proposed with dedicated actions for entities active on the OTC market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hd1ri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Večeřa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Martin Svěch -
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Veronika Jelenová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv temperamentu na nákupní chování
Michaela Červinková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
Jiří Chytil