Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí – Monika GLANCOVÁ
Monika GLANCOVÁ
Diplomová práce
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
Adaption of the 1st year's pupil to school enviroment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problémy adaptace žáků prvních tříd na školní prostředí z hlediska připravenosti žáka v jednotlivých klíčových kompetencích. Teoretická část se zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, školní zralostí, činiteli ovlivňující adaptaci žáka a procesem adaptace. Empirická část je pak věnována výzkumnému šetření a vyhodnocení výsledků s využitím statistických výpočtů …víceAbstract:
This diploma thesis concerns problems with adaptation of the first grade pupils to school environment regarding the readiness of the pupils in individual key competencies. The theoretical part deals with the characteristics of young school-age pupil, school maturity, factors influencing adaptation of pupils and the process of adaptation. The empirical part is focused on research and analysis of its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLANCOVÁ, Monika. Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Klíčové kompetence v primárním vzdělávání
Barbara KOMÁRKOVÁ -
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Lenka Adamová -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Kompetence učitelky mateřské školy při hodnocení školní zralosti dítěte
Dagmar KUBEŠOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí, důležitých pro školní zralost, v běžné mateřské škole
Alena Tichá
Název
Vložil
Vloženo
Práva