Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí – Monika GLANCOVÁ
Monika GLANCOVÁ
Master's thesis
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
Adaption of the 1st year's pupil to school enviroment
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problémy adaptace žáků prvních tříd na školní prostředí z hlediska připravenosti žáka v jednotlivých klíčových kompetencích. Teoretická část se zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, školní zralostí, činiteli ovlivňující adaptaci žáka a procesem adaptace. Empirická část je pak věnována výzkumnému šetření a vyhodnocení výsledků s využitím statistických výpočtů …viacAbstract:
This diploma thesis concerns problems with adaptation of the first grade pupils to school environment regarding the readiness of the pupils in individual key competencies. The theoretical part deals with the characteristics of young school-age pupil, school maturity, factors influencing adaptation of pupils and the process of adaptation. The empirical part is focused on research and analysis of its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zverejniť od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLANCOVÁ, Monika. Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Klíčové kompetence v primárním vzdělávání
Barbara KOMÁRKOVÁ -
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Lenka Adamová -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Kompetence učitelky mateřské školy při hodnocení školní zralosti dítěte
Dagmar KUBEŠOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí, důležitých pro školní zralost, v běžné mateřské škole
Alena Tichá
Názov
Vložil
Vložené
Práva