Zlepšení konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý – Jakub Veselý
Jakub Veselý
Diplomová práce
Zlepšení konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý
Competitive Position Improvement of the Company Autodílna Veselý
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením a zlepšením konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý. Práce je rozdělena na 3 části. Teoretická část je pojata jako literární rešerše na téma konkurence, konkurenceschopnost, reklama a její nástroje. Analytická část definuje firmu samotnou a její interní a externí prostředí. V poslední části je vyhotoven projekt, který pomůže zlepšit konkurenceschopnost …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes and improves competitive position of the company Autodílna Veselý. Thesis is devided into 3 parts. The theoretical part is a literature review on the subject of competition, competitive position and advertising. In the analytical part first there is a company introduction and then an analysis of internal and external environment of the company. In project part there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veselý, Jakub. Zlepšení konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh na změnu marketingové komunikace a komunikačního mixu podniku Royal Rolls
Petr Ngo -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková