Jana Pipová

Master's thesis

Marketingový výskum v B2B

Marketingový výzkum v B2B
Anotácia:
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. První představuje Business-to-Business trh a porovnává jeho přístup k zákazníkům s přístupem na spotřebitelský trh. V této kapitole se dále věnuji nejnovějším trendům a specifikům farmaceutického oboru. V druhé kapitole se věnuji marketingovému výzkumu a jeho různým způsobům realizace. Další kapitola tento marketingový výzkum představuje v souvislosti s B2B …viac
Abstract:
The Diploma Thesis consists of four chapters. The first one describes B-2-B market and compare its approach to the customers with its approach to the consumers' market. Further this chapter describes the latest trends and specifics of the pharmaceutical field. The second chapter describes the marketing research and its various ways of realization. The following chapter depicts this marketing research …viac
Abstract:
Diplomová práca pozostáva zo štyroch kapitol. Prvá predstavuje Business-to-Business trh a porovnáva jeho prístup k zákazníkom s prístupom na trhu spotrebiteľskom. V tejto kapitole sa ďalej venujem najnovším trendom a špecifikám farmaceutického oboru. V druhej kapitole sa venujem marketingovému výskumu a jeho rôznym spôsobom realizácie. Ďalšia kapitola tento marketingový výskum predstavuje v súvislosti …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2009
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Marie Přibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/9111