Pozitivní sociální klima ve školní třídě jako nejúčinnější prevence šikany – Zbyněk Šponar
Zbyněk Šponar
Bakalářská práce
Pozitivní sociální klima ve školní třídě jako nejúčinnější prevence šikany
Positive social climate in a school class as the most effective prevention of bullying
Anotace:
Nástup na střední školu je rozhodující pro formování sociálních dovedností pro celý zbytek života. Velký význam, ovlivňující celkové výsledky práce školy, spokojenost žáků se svou školou, ale i pověst školy, má školní klima (atmosféra, vnitřní prostředí). Klima školy je primárně odrazem mezilidských vztahů, které se v ní vytvářejí.Tato bakalářská práce pojednává o působení pozitivního klimatu jako …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Josef Kasal
- Oponent: Jan Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Diagnostika ve školní třídě
Jiří Polehradský -
Diagnostika sociálního klimatu školní třídy na základní škole
Petra Žákovičová -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Diagnostika školní připravenosti
Karolína Moravcová -
Diagnostika školní připravenosti
Kateřina Vlachová -
Diagnostika sociálního klima ve třídách
Martina NÁDVORNÍKOVÁ -
Kyberšikana a její prevence – přehledová studie aktuálních výzkumů z oblasti prevence kyberšikany
Jiří Pokorný