Bc. Marek Mynařík

Diplomová práce

Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe

Classroom diagnostics from the perspective of a teaching assistant: a case study with elements of implementation into practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá diagnostikou třídního kolektivu z pohledu asistenta pedagoga. Po představení metodologické části se k rozklíčování vztahů v 5. ročníku základní školy používají 4 metody: zúčastněné pozorování, asociační projektivní technika Strom duchů, diagnostická Hra na molekuly a diagnostický dotazník B-3. Za použití těchto metod byla sesbírána data, na základě nichž autor působící …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a classroom diagnostic from a point of view of a teaching assistant. After the methodology is introduced, there are four methods used for the uncovering of a higher grade of a primary school classroom’s relations: participant observation, an associative projective method called The Ghost Tree, a diagnostic game called Molecules and a diagnostic questionnaire B-3. Data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Barbora Vacková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy