Animace jako didaktický prostředek ve výuce – Bc. Vladimír HILL
Bc. Vladimír HILL
Master's thesis
Animace jako didaktický prostředek ve výuce
Animation as a didactic tool in education
Abstract:
Tato práce byla věnována rozboru možností využití stop-motion animace jako didaktického prostředku ve výuce. Cílem práce bylo navržení vhodné výukové jednotky a její následné ověření v edukačním procesu. Tento cíl se autorovi podařilo splnit. Závěry práce daly odpovědi na otázky, jaký je vztah mezi využitím tvorby stop-motion animace ve výuce a úrovní měřitelných učebních výsledků u žáků, jestli je …moreAbstract:
This thesis was dedicated to analyzing the possibilities of using stop-motion animation as a didactic tool in teaching. The aim of the work was to design a suitable teaching unit and its subsequent verification in the educational process. The author managed to achieve this goal. The conclusions of this work answered the questions, what is the relationship between the use of stop-motion animation creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HILL, Vladimír. Animace jako didaktický prostředek ve výuce. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.