Jiný způsob vzdělávání žáků s těžkým a hlubokým mentálním postižením v pobytovém zařízení – Bc. Kateřina TREFILOVÁ
Bc. Kateřina TREFILOVÁ
Master's thesis
Jiný způsob vzdělávání žáků s těžkým a hlubokým mentálním postižením v pobytovém zařízení
A different method of education pupils diagnosed with moderate to profound mental disorders in an institutional setting
Anotácia:
Práce je zaměřena na edukaci žáků s hlubokým mentálním postižením a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuje metody a terapeutické přístupy používané v péči o rozvoj osob s těžkým zdravotním postižením, informuje také o systému vzdělávání a sociálních služeb pro tyto osoby. V praktické části nabízí na příkladech několika případových studií způsoby intervence v rámci …viacAbstract:
This thesis focuses on the education of students with severe mental disabilities and it is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes methods and therapeutic approaches used in the care of the development of people with severe disabilities, and it also provides information on the education system and social services for these people. The practical part uses examples …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015
Zverejniť od: 22. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TREFILOVÁ, Kateřina. \textit{Jiný způsob vzdělávání žáků s těžkým a hlubokým mentálním postižením v pobytovém zařízení}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/2k1meb/.
Jak správně citovat práci
TREFILOVÁ, Kateřina. Jiný způsob vzdělávání žáků s těžkým a hlubokým mentálním postižením v pobytovém zařízení. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Proces rozhodování rodičů o odkladu povinné školní docházky jejich dítěte
Gabriela Trešlová -
Odklad povinné školní docházky
Jana Peňaková -
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva