Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu – MgA. Martina HANTYCHOVÁ
MgA. Martina HANTYCHOVÁ
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Event Marketing and its Place in the Communications Mix
Abstract:
Práce se zaměřuje na event marketing nejprve z teoretického pohledu. Vysvětluje pojmy event, event marketing, marketingový mix a komunikační mix a dále se věnuje začlenění a postupu plánování event marketingových aktivit do firemní komunikace. Praktická část je zaměřena na konkrétní firmu a její způsoby využívání event marketingu jako komunikačního nástroje. Zahrnuje také analýzu strategických plánů …moreAbstract:
The thesis focuses on event marketing at first from a theoretical point of view. It explains terms event, event marketing, marketing mix and communication mix. It is also deals with a process of integration a planning of event marketing activities in corporate communications. Practical part is focused on the particular company and its ways of using event marketing as a communication tool. It also includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANTYCHOVÁ, Martina. \textit{Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2kc9ky/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANTYCHOVÁ, Martina. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Strategie event marketingu pro vybranou společnost
Tomáš Kopáček -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa