MgA. Martina HANTYCHOVÁ

Bachelor's thesis

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Event Marketing and its Place in the Communications Mix
Anotácia:
Práce se zaměřuje na event marketing nejprve z teoretického pohledu. Vysvětluje pojmy event, event marketing, marketingový mix a komunikační mix a dále se věnuje začlenění a postupu plánování event marketingových aktivit do firemní komunikace. Praktická část je zaměřena na konkrétní firmu a její způsoby využívání event marketingu jako komunikačního nástroje. Zahrnuje také analýzu strategických plánů …viac
Abstract:
The thesis focuses on event marketing at first from a theoretical point of view. It explains terms event, event marketing, marketing mix and communication mix. It is also deals with a process of integration a planning of event marketing activities in corporate communications. Practical part is focused on the particular company and its ways of using event marketing as a communication tool. It also includes …viac
 

Kľúčové slová

event marketing strategie
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANTYCHOVÁ, Martina. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications