Bc. Sandra Holubová

Master's thesis

Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale

Effect of implicit rewards on consumer behavior Point of Sale
Abstract:
Jak působí emoce a smysly na rozhodování zákazníka? Je vůbec možné na tuto otázku získat odpověď? V dnešním moderním, technickém a stále se zdokonalujícím světě odhalíme nové zákonitosti v marketingu. Nahlédneme do nekalých praktik obchodníků, které na nás působí a ovlivňují nás, protože na ně nemáme ještě vytvořený obranný štít. Díky rozvoji všech vědních disciplín, které se přímo i nepřímo ovlivňují …more
Abstract:
How do the senses and emotions in decision-making customer? Is it possible to get an anter this question? And I say yes. In today's modern, technological and still better world discover new patterns in marketing.look into themal practices of travers that affect us and affect us, because we have not yet created a defensive shield. The development of all scientific disciplines that are directly or indirectly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 8. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2012
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication