Bc. Lenka Bejdová

Diplomová práce

Neuromarketing

Neuromarketing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o neuromarketingu jako vědní disciplíně. Cílem teoretické části je zachytit a popsat současný stav neuromarketingu v ČR i ve světě spolu se všemi základními poznatky. Proto teoretická část obsahuje průřez anatomií mozku, neuronu a jejich funkcí, popisuje současné vyšetřovací a zobrazovací metody kognitivních neurověd, vysvětluje základní pilíře neuromarketingu, zabývá se jeho …více
Abstract:
The thesis deals with neuromarketing as a scientific discipline. The aim of the theoretical part is to capture and describe the current state of neuromarketing in the Czech Republic and in the world, along with all the basic knowledge. Therefore the theoretical part includes a cross-section of brain anatomy, neuron and their functions, describes current examination and imaging methods of cognitive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní