Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale – Bc. Sandra Holubová
Bc. Sandra Holubová
Diplomová práce
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Effect of implicit rewards on consumer behavior Point of Sale
Anotace:
Jak působí emoce a smysly na rozhodování zákazníka? Je vůbec možné na tuto otázku získat odpověď? V dnešním moderním, technickém a stále se zdokonalujícím světě odhalíme nové zákonitosti v marketingu. Nahlédneme do nekalých praktik obchodníků, které na nás působí a ovlivňují nás, protože na ně nemáme ještě vytvořený obranný štít. Díky rozvoji všech vědních disciplín, které se přímo i nepřímo ovlivňují …víceAbstract:
How do the senses and emotions in decision-making customer? Is it possible to get an anter this question? And I say yes. In today's modern, technological and still better world discover new patterns in marketing.look into themal practices of travers that affect us and affect us, because we have not yet created a defensive shield. The development of all scientific disciplines that are directly or indirectly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eyy9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová