Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale – Bc. Sandra Holubová
Bc. Sandra Holubová
Master's thesis
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Effect of implicit rewards on consumer behavior Point of Sale
Abstract:
Jak působí emoce a smysly na rozhodování zákazníka? Je vůbec možné na tuto otázku získat odpověď? V dnešním moderním, technickém a stále se zdokonalujícím světě odhalíme nové zákonitosti v marketingu. Nahlédneme do nekalých praktik obchodníků, které na nás působí a ovlivňují nás, protože na ně nemáme ještě vytvořený obranný štít. Díky rozvoji všech vědních disciplín, které se přímo i nepřímo ovlivňují …moreAbstract:
How do the senses and emotions in decision-making customer? Is it possible to get an anter this question? And I say yes. In today's modern, technological and still better world discover new patterns in marketing.look into themal practices of travers that affect us and affect us, because we have not yet created a defensive shield. The development of all scientific disciplines that are directly or indirectly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 8. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eyy9f/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2012
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová