Michaela Davidová

Bakalářská práce

Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.

Multi-level marketing focusing on the marketing strategy of the company Green Ways, Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila …více
Abstract:
The main aim of my bachelor thesis is to identify the opportunities for the growth of the company Green Ways, Ltd. in consideration of the competition on the czech market. This target was reached through the situational analysis and the subsequent SWOT analysis which evaluated the strenghts and the weaknesses and defined what the company should focuse on to gain the competitive advantage. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Martin Walter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49387

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod