Michaela Davidová

Bachelor's thesis

Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.

Multi-level marketing focusing on the marketing strategy of the company Green Ways, Ltd.
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila …more
Abstract:
The main aim of my bachelor thesis is to identify the opportunities for the growth of the company Green Ways, Ltd. in consideration of the competition on the czech market. This target was reached through the situational analysis and the subsequent SWOT analysis which evaluated the strenghts and the weaknesses and defined what the company should focuse on to gain the competitive advantage. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Martin Walter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49387

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod