Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o. – Michaela Davidová
Michaela Davidová
Bachelor's thesis
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Multi-level marketing focusing on the marketing strategy of the company Green Ways, Ltd.
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila …moreAbstract:
The main aim of my bachelor thesis is to identify the opportunities for the growth of the company Green Ways, Ltd. in consideration of the competition on the czech market. This target was reached through the situational analysis and the subsequent SWOT analysis which evaluated the strenghts and the weaknesses and defined what the company should focuse on to gain the competitive advantage. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49387
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Martin Walter
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAVIDOVÁ, Michaela. \textit{Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2kw3u3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Efektivní fungování multi-level marketingu
Petra SOJKOVÁ -
Využití systému multi-level marketingu v České republice
Petra SOJKOVÁ -
Víceúrovňový marketing
Monika HÁLOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička