Bc. Alice Jelínková

Diplomová práce

Experiment v marketingovém výzkumu

The Experiment in marketing research
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám experimentem v marketingovém výzkumu. Experiment se věnuje problematice zákaznického servisu a in-store komunikaci, která se denně nepochybně dotýká každého z nás. Tuto práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se z počátku zaměřila na výzkum obecně, dále marketingový výzkum a jeho historický vývoj, také současný stav. Dále …více
Abstract:
I engage in experiment in the marketing research in my diploma work. The experiment devotes to the problems of the customer service and in-store communication which is around everybody every day. I dividend my work into two parts, teoretical and practical one. At the beginning of the teoretical part I focused on research as a general next marketing research and its historical development and also present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Alena Pilná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní