Stanislav Tošner

Master's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů

Marketing strategy of Asus Computer Czech Republic s.r.o. focused on target group of students
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o., která by dokázala efektivně oslovit zvolenou cílovou skupinu studentů. Obsahem první části práce je teoretický úvod, kde je popsána marketingová strategie, její cíle a postup při jejím plánování či realizaci. Dále následuje popis společnosti, jejího produktového portfólia a současného trhu …more
Abstract:
The objective of this master's thesis is to suggest a marketing strategy of company Asus Computer Czech Republic s.r.o., which would be able to effectively approach chosen target group of students. First part is about marketing strategy in general, about its goals , planning and realisation. This is followed by description of company, its product portfolio and current market of information technology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2013
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Ondřej Třetina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35514