Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů – Stanislav Tošner
Stanislav Tošner
Master's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů
Marketing strategy of Asus Computer Czech Republic s.r.o. focused on target group of students
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o., která by dokázala efektivně oslovit zvolenou cílovou skupinu studentů. Obsahem první části práce je teoretický úvod, kde je popsána marketingová strategie, její cíle a postup při jejím plánování či realizaci. Dále následuje popis společnosti, jejího produktového portfólia a současného trhu …moreAbstract:
The objective of this master's thesis is to suggest a marketing strategy of company Asus Computer Czech Republic s.r.o., which would be able to effectively approach chosen target group of students. First part is about marketing strategy in general, about its goals , planning and realisation. This is followed by description of company, its product portfolio and current market of information technology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35514
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2013
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Ondřej Třetina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOŠNER, Stanislav. \textit{Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/2l0d27/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová