Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů – Stanislav Tošner
Stanislav Tošner
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů
Marketing strategy of Asus Computer Czech Republic s.r.o. focused on target group of students
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o., která by dokázala efektivně oslovit zvolenou cílovou skupinu studentů. Obsahem první části práce je teoretický úvod, kde je popsána marketingová strategie, její cíle a postup při jejím plánování či realizaci. Dále následuje popis společnosti, jejího produktového portfólia a současného trhu …víceAbstract:
The objective of this master's thesis is to suggest a marketing strategy of company Asus Computer Czech Republic s.r.o., which would be able to effectively approach chosen target group of students. First part is about marketing strategy in general, about its goals , planning and realisation. This is followed by description of company, its product portfolio and current market of information technology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Ondřej Třetina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová