Stanislav Tošner

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie společnosti Asus Computer Czech Republic s.r.o. na cílovou skupinu studentů

Marketing strategy of Asus Computer Czech Republic s.r.o. focused on target group of students
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o., která by dokázala efektivně oslovit zvolenou cílovou skupinu studentů. Obsahem první části práce je teoretický úvod, kde je popsána marketingová strategie, její cíle a postup při jejím plánování či realizaci. Dále následuje popis společnosti, jejího produktového portfólia a současného trhu …více
Abstract:
The objective of this master's thesis is to suggest a marketing strategy of company Asus Computer Czech Republic s.r.o., which would be able to effectively approach chosen target group of students. First part is about marketing strategy in general, about its goals , planning and realisation. This is followed by description of company, its product portfolio and current market of information technology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Ondřej Třetina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35514

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod