Měření spokojenosti zákazníků na trhu kuchyňských spotřebičů – Klára Brieslingerová
Klára Brieslingerová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků na trhu kuchyňských spotřebičů
Customer Satisfaction Measurement on the Kitchen Appliances Market
Anotace:
Cílem této práce bylo změřit spokojenost zákazníka na trhu kuchyňských spotřebičů a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti opatření, která by vedla k vyšší spokojenosti a získání nových zákazníků. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy k této problematice, jako je zákazník, jeho očekávání, hodnota pro zákazníka, měření spokojenosti aj. V analytické části je proveden výzkum …víceAbstract:
The objective of this thesis was to measure customer satisfaction in the market of kitchen appliances and marketing research company to propose measures that would lead to higher customer satisfaction and gain new customers. The theoretical part deals with the basic concepts on this issue, as is the customer's expectations, customer value, satisfaction measurement, etc. In the analytical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRIESLINGEROVÁ, Klára. \textit{Měření spokojenosti zákazníků na trhu kuchyňských spotřebičů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2l22sf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová