Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích – Jana Karasová
Jana Karasová
Diplomová práce
Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Religion and religious symbols in commercial communications
Anotace:
Marketingové a komerční komunikace. Formy komerčních komunikací. Právní úprava a etika v reklamě z hlediska náboženských prvků. Analýza vybraných reklamních kampaní s náboženskou tématikou. Kvalitativní marketingový výzkum. Doporučení do budoucna pro práci s tématikou náboženství a náboženských symbolů.Abstract:
Marketing and commercial communications. Forms of commercial communications. Legal regulations and ethics in an advertising focused on religious elements. Analysis of selected advertising campaigns with religous themes. Qualitative marketing research.Recommendation for the future work with themes of a religion and religious symbols.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20645
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Bohuslav Bohuněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20645
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Etická dilemata sociální práce s klienty s disociální poruchou osobnosti
Marek TĚŽKÝ -
Náboženství a pohlavní výběr: Funkce náboženství v oblastech alloparentingu a paternity
Terezie Dvořáčková -
Lidé a bohové ve starověkých náboženstvích: Antické Řecko a Řím
Monika MATĚJKOVÁ -
Náboženství a náboženská výchova v rodině a ve škole
Martina Adamcová -
Náboženská výchova a katecheze z pohledu rodičů, učitelů a katechetů
Veronika ŠEFČÍKOVÁ -
Komparace pojetí náboženské svobody a tolerance v Ediktu nantském, Rudolfově majestátu a Tolerančním patentu
František Brázda -
Náboženství a náboženské symboly v reklamě
Jana Poupová -
Právo na verejné užívanie kresťanských symbolov v európskom priestore
Oliver Uraz