Hodnocení merchandisingových aktivit v drogistických prodejnách – Diana Benešová
Diana Benešová
Bakalářská práce
Hodnocení merchandisingových aktivit v drogistických prodejnách
The Assessment of Merchandising Activities in Drugstore Outlets
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce byla analýza merchandisingu v drogistických prodejnách. V úvodních stránkách práce jsou stručně představeny jednotlivé drogistické řetězce. Mezi jednotlivými obchodními řetězci můžeme sledovat různé odlišnosti ve způsobu prezentace svých výrobků. Výzkum probíhal prostřednictvím kvalitativní analýzy. K získání dat byla použita metoda pozorování. Bylo vybráno několik obchodů …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis was the analysis of merchandising in drugstore outlets. The introduction presents the individual drugstores. Among the individual retailers we may observe various differences of presenting their products. The research was performed by using qualitative analysis. I used the method of observation. I selected several shops that I visited and wrote in all forms of the observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Eva Chlebišová
- Oponent: Jana Kyzeková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová