Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou – Barbora SIRŮČKOVÁ
Barbora SIRŮČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou
Analysis of pedagogical approaches at work with child with hyperkinetic disorder
Anotace:
Cílem bakalářské práce s názvem Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou je, na základě teoretické analýzy a realizovaného výzkumného šetření, zjistit postupy pedagogů 1. stupně základní školy při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou. Dále pak nalézt strategie pedagogů, jež považují za funkční a osvědčené a kompetence, nezbytné při práci s dítětem s hyperkinetickou …víceAbstract:
The main goal of the thesis is the Analysis of pedagogical approaches at work with a child with hyperkinetic disorder. The thesis is based on a theoretical analysis of data research where the main target is to find out pedagogical approaches at work with a child with hyperkinetic disorder at primary school pupils. Another goal of the thesis is to find out pedagogical strategies that they consider as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Arnošt Smolík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIRŮČKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2l42rn/.
Jak správně citovat práci
SIRŮČKOVÁ, Barbora. Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková