Bc. Kristýna Kvizdová

Bakalářská práce

Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis

Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou tištěných reklam na Coca-Colu. Předmětem analýzy je Coca-Cola, která je pravděpodobně nejznámějším nealkoholickým nápojem. Společnost Coca-Cola je na trhu již 125 let, což vypovídá o tom, že má bohaté zkušenosti s obchodem a reklamními kampaněmi. Inzerce je nedílnou součástí výrobního obchodu, protože každý produkt potřebuje kupce. Celkový dojem reklamy poté rozhoduje …více
Abstract:
This thesis analyzes printed Coca-Cola advertisements. The object of the study is Coca-Cola, the most famous soft drink. Coca-Cola Company has been on the market for 125 years which indicates it has large experience in business and advertising. Advertising is integral part of product-selling business because every product needs its buyers. The overall impression of an advert decides whether a product …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
  • Vedoucí: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta