Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis – Bc. Kristýna Kvizdová
Bc. Kristýna Kvizdová
Bakalářská práce
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou tištěných reklam na Coca-Colu. Předmětem analýzy je Coca-Cola, která je pravděpodobně nejznámějším nealkoholickým nápojem. Společnost Coca-Cola je na trhu již 125 let, což vypovídá o tom, že má bohaté zkušenosti s obchodem a reklamními kampaněmi. Inzerce je nedílnou součástí výrobního obchodu, protože každý produkt potřebuje kupce. Celkový dojem reklamy poté rozhoduje …víceAbstract:
This thesis analyzes printed Coca-Cola advertisements. The object of the study is Coca-Cola, the most famous soft drink. Coca-Cola Company has been on the market for 125 years which indicates it has large experience in business and advertising. Advertising is integral part of product-selling business because every product needs its buyers. The overall impression of an advert decides whether a product …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wwcvh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Hedging in Academic Discourse: A Comparative Analysis of Applied Linguistics and Literary Criticism Research Articles
Martina Malášková -
Analysis of discursive features of United States foreign policy rhetoric towards the Middle East
Helena Worthington -
Linguistic Analysis of the War on Terror Discourse
Marek HAMPL -
Character strengths of the Boy Who Lived: a lexico-semantic analysis of character description
Jana Zimová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ