Tvorba výukového programu a jeho implementace do výuky gastronomických předmětů – Hana ČERNÁ
Hana ČERNÁ
Diplomová práce
Tvorba výukového programu a jeho implementace do výuky gastronomických předmětů
Creation of teaching program and its implementation into the teaching of gastronomical subjects
Anotace:
Diplomová práce s názvem Tvorba výukového programu a jeho využití ve výuce odborných předmětů se zabývá modernizací výuky prostřednictvím využití multimediálních výukových prostředků při výuce odborných předmětů na středních školách. Cílem diplomové práce je implementace konkrétního výukového programu do výuky gastronomických předmětů a ověření efektivnosti interaktivních výukových předmětů při dálkové …víceAbstract:
The thesis titled Creation of a teaching program and its implementation into the teaching of gastronomical subjects deals with the modernization of teaching through the use of multimedia teaching resources in the teaching of vocational subjects at high school. The aim of the thesis is the implementation of a specific teaching in the teaching of gastronomical subjects and verification of the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Radim Štěpánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Hana. Tvorba výukového programu a jeho implementace do výuky gastronomických předmětů. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Kázeň jako fenomén moderního vyučovacího procesu
Igor Kábele -
Víceuživatelská prostředí v systémech virtuální reality
Tomáš Bareš -
Online aplikace pro efektivní práci učitele
Petr RUDA -
Využití online aplikace Quizlet při výuce matematiky
Adam Weicht -
Volně dostupné online aplikace ve výuce cizích jazyků na základní škole.
Denisa KRÁLOVÁ -
Interaktivní online aplikace pro výuku první pomoci
Adrián Gubrica -
Využití online aplikací ve výuce češtiny
Alžběta Lutzká -
Aplikace Office 365 pro podporu online výuky
Miroslav REŠL