Reportážní knihy z vydavatelství Absynt (strategie, redakční příprava, marketing, ohlasy) – Bc. Anna KUPČÁKOVÁ, DiS.
Bc. Anna KUPČÁKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Reportážní knihy z vydavatelství Absynt (strategie, redakční příprava, marketing, ohlasy)
Reportage books from Absynt publishing house (strategy, editorial preparation, marketing, feedback)
Anotace:
Diplomová práce se věnuje slovenskému vydavatelství Absynt, které vydává především reportážní literaturu a literaturu faktu. Zaměřuje se na hlavní edici tohoto vydavatelství s názvem Prokletí reportéři, pod nímž vychází pouze reportážní literatura. Dále se zabývá fungováním vydavatelství na českém a slovenském trhu, redakčním procesem a celkovým fenoménem žánru reportážní literatury, který zasazuje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the Slovak publishing house Absynt, which is mainly devoted to reportage literature and non-fiction literature. It focuses on the main edition of this publishing house called Prokletí reportéři, under which only reportage literature is published. It also deals with the functioning of the publishing house on the Czech and Slovak markets, the editorial process and the overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Jan Malura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPČÁKOVÁ, Anna. Reportážní knihy z vydavatelství Absynt (strategie, redakční příprava, marketing, ohlasy). Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Literární studia / Literární studia
Práce na příbuzné téma
-
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Sektorové bilance a trh nemovitostí
Jana Dobrovolná -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis