Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky – Bc. Vendula Větrovcová
Bc. Vendula Větrovcová
Bakalářská práce
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Comparison of the Marketing Communication in the National Parks of the Czech Republic
Anotace:
Anotace Tato bakalářská práce komparuje marketingovou komunikaci národních parků v České republice a zabývá se externí marketingovou komunikací. Samotné komparaci marketingové komunikace předcházelo provedení PESTEL analýzy, Porterovy analýzy pěti sil a SWOT analýzy, která byla výstupem celé práce. Celá práce je doplněna o expertní rozhovory, které jsou nahrány v příloze 1. Na závěr je provedena komparace …víceAbstract:
Annotation This bachelor thesis compares the marketing communication of national parks in the Czech Republic and deals with external marketing communication. The comparison of marketing communication was preceded by PESTEL analysis, Porter's analysis of the five forces and SWOT analysis, which was the output of the whole work. The whole work is supplemented by expert interviews, which are recorded …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.vshe.cz/th/cbbka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VĚTROVCOVÁ, Vendula. \textit{Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/2locwv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Influenceři a marketingová komunikace podniků
Lucie Skřivánková