Rozvoj certifikačních systémů v cestovním ruchu – Bc. Michaela Zápařková
Bc. Michaela Zápařková
Diplomová práce
Rozvoj certifikačních systémů v cestovním ruchu
Development of Certification Systems in Tourism
Anotace:
Zápařková, M. Rozvoj certifikačních systémů v cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015.V diplomové práci je zpracována problematika cestovního ruchu se zaměřením na vliv cestovního ruchu na prostředí, na kvalitu služeb, na marketingovou komuni-kaci, na certifikační systémy a přínosy certifikací v kontextu trvalé udržitelnosti. Dále je provedena analýza tří vybraných …víceAbstract:
Zápařková, M. Development of Certification Systems in Tourism. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2015.In this diploma thesis, there are compiled issues in tourism that aim at the impact on the environment, quality of services, marketing communication, certification systems and benefits of certifications in the context of permanent sustainability. Furthermore, three selected certification systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková gastronómia – ojedinelý gastronomický koncept
Jana Potočková -
Vliv zážitkové gastronomie na výrobu piva
Ondřej Hruška -
Trendy v současné gastronomii
Karolína Beyerová -
Využití trendu zážitkového turismu v gastronomii
Jana ADRIÁNOVÁ -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Kvalita nábytku v kontextu značky Česká kvalita Nábytek
Tomáš NOVÁK -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch
Název
Vložil
Vloženo
Práva