Vybrané aspekty marketingové komunikace obchodních korporací ve vztahu k ruskému a českému spotřebiteli – Pamela ANČOVÁ
Pamela ANČOVÁ
Bakalářská práce
Vybrané aspekty marketingové komunikace obchodních korporací ve vztahu k ruskému a českému spotřebiteli
SELECTED ASPECTS OF MARKETING COMMUNICATION OF BUSINESS CORPORATIONS IN RELATION TO CZECH AND RUSSIAN CONSUMER
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zkoumání vybraných aspektů marketingové komunikace obchodních korporací ve vztahu ke spotřebitelům z Ruské federace a České republiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří pět kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře s pojmy z oblasti marketingu, mezinárodního marketingu a podnikání. Druhá kapitola se zabývá marketingovou komunikací …víceAbstract:
The aim of this thesis is a research of the selected aspects of marketing communication of business corporations in relation to consumers from the Russian Federation and the Czech Republic. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of five chapters. The first chapter introduces the concepts from the field of marketing, international marketing, and business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Kročil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANČOVÁ, Pamela. \textit{Vybrané aspekty marketingové komunikace obchodních korporací ve vztahu k ruskému a českému spotřebiteli}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2lvw4b/.
Jak správně citovat práci
ANČOVÁ, Pamela. Vybrané aspekty marketingové komunikace obchodních korporací ve vztahu k ruskému a českému spotřebiteli. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Petra Kredatusová -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
A pilot validation of Hofstede's original 4 dimensional cultural model and its marketing implications from the perspective of the Czech Republic, Slovakia and Poland
Pavel Čejka -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva